lunes, 15 de mayo de 2017

Sailor Moon Cat Bag.


Hola a todos, ¿Qué tal estáis? Yo ahora mismo estoy un poco enferma, necesito guardar reposo durante un mes y recuperar fuerzas pero no os abandono no os preocupéis jajaja.
Ya se empieza a acercar el calorcito y uno de mis básicos son siempre los monos porque son muy cómodos y fresquitos para estos días.
Este mono en concreto me tiene enamorada desde que lo vi y lo pillé super barato en las rebajas pero sobretodo quiero hablaros de esta preciosidad de bolso.
Llevaba mucho tiempo  queriendolo pero en todas las webs lo veía a más de 20€ y lo encontré en RoseWholesale por solo $11,53 así que fui corriendo a por el.
La calidad es genial, caben muchas cosas dentro y encima es súper kawaii.
Podéis encontrar los links de las prendas en el final del post.
Espero que os guste el outfit, ¡¡¡¡ muchos besitos!!!!.

Fotografía: @piccolaragazzza

(English Below)


Hello everyone, how are you? I am now a bit sick, I need to rest for a month and recover strength but I do not abandon you so do not worry hahaha.
The warmth is already beginning and one of my basics are always jumpsuits because they are very comfortable and fresh for these days.
This jumpsuit in particular is so lovely and I bought it super cheap in sales but above all I want to tell you about this precious bag.
I had wanted it for a long time but on all the webs I saw it for more than 20 € and I found it at RoseWholesale for only $11.53 so I ran to it.
The quality is great, it fits many things inside and above is super kawaii.
You can find the links of the products at the end of the post. 

Photography: @piccolaragazzza

I hope you like the outfit, lots of kisses !!!!.








Jumpsuit: Bershka
Shoes: Mustang 
Image and video hosting by TinyPic