lunes, 1 de mayo de 2017

Red velvet at the beach.


¡Bienvenidos una semana más a mi blog! El post de esta semana viene con un precioso vestido de terciopelo rojo de Zaful.
La verdad es que lo cogí porque hace tiempo había uno muy parecido en Zara que me tenia locamente enamorada pero no me alcanzaba el dinero para comprarlo y cuando vi este en Zaful no pude resistirme. El único inconveniente que le veo es que pensaba que las tallas iban a ser más pequeñas y me queda bastante grande pero quería enseñároslo ya y además disfruté muchísimo haciendo estas fotos.
Como podéis ver las fotos son una pasada, se lo debo a mi amiga y fotógrafa @piccolaragazzza que hace unas fotos increíbles, tenéis que pasaros por su instagram!!!! 

Espero que os guste el post, ¡muchos besitos!.

(English below) 


Welcome another week to my blog! This week's post comes with a lovely red velvet dress by Zaful.
The truth is that I took it because long ago there was a very similar dress in Zara that I had madly in love with it but I could not afford to buy it. 

When I saw this in Zaful I could not resist, the only drawback is that I thought the sizes were smaller and It is quite big to me but I wanted to show it already. I really enjoyed doing these photos!.
As you can see the photos are so cool, I owe it to my friend and photographer @piccolaragazzza who makes some incredible photos, you have to visit her instagram!!!!

I hope you like the post, lots of kisses!.










Dress/vestido Zaful (Link here).

Image and video hosting by TinyPic