sábado, 27 de mayo de 2017

Lace dresses from Gamiss.

He descubierto una tienda nueva online, Gamiss, que tiene ropa preciosa  sobretodo vestidos y monos a unos precios increíbles y quiero compartirlo con vosotros en esta lista de deseos.

Tenía muchísimas de un mono de color verde esmeralda y por fin lo he encontrado, también la camiseta tranparente con la rosa bordada que me parece preciosa y se puede combinar de comuchísimas formas sobretodo para usarla con prendas superpuestas ahora que la temperatura varía tando de un día a otro.

Espero que os gusten los productos que os muestro en la wishlist y me digáis que os parecen en los comentarios, muchos besitos!!!

(English)
I have discovered a new online store, Gamiss, that has beautiful clothes especially lace dresses and jumpsuits at incredible prices and I want to share it with you in this wishlist.
 

I wanted a lot an emerald green jumpsuit and I have finally found it, also the transparent shirt with the embroidered rose that seems precious to me and can be combined with many different shapes to wear it with overlapping garments now that the temperature varies from one day to another.

I hope you like the products I show you in the wishlist and tell me that you seem in the comments, many kisses !!!






Image and video hosting by TinyPic