lunes, 24 de abril de 2017

Rock with Zaful boots!



Hola a todos, bienvenidos una semana más.
Hoy os traigo un post SUPER especial!!!! Hice una colaboración con Zaful y me mandaron estas preciosas botas de las que estoy totalmente enamorada y no solo por lo bonitas que son sino porque además son comodísimas!.
El outfit en general es super rockero, muy yo y me encanta.

La preciosa de @piccolaragazzza me hizo estas fotos que son increíbles!!!!
Así que os invito a que os paséis por su instagram a cotillearla porque hace fotos geniales. 

Además os traigo una sorpresa y es que mi amiga @Cissysweetmua se ha hecho un blog y tenéis que visitarlo!!!!---->  Princess Jellyfish
Espero que os haya gustado el post, decidme que os ha parecido abajo en las fotos!!!
(English Below). 
 



 Hi everyone, welcome to my blog one more week.

Today I'm showing you a SUPER special post!!!! I made a collaboration with Zaful and they sent me these precious boots of which I am totally in love and not only because they are beautiful but also because they are very comfortable !.

The outfit in general is super rocker, It's totally my style and I love it.

The beautiful from @piccolaragazzza made me these photos that are amazing !!!!
So I invite you to visit her instagram to gossip it because she makes great photos.

Also I bring you a surprise and is that my friend @Cissysweetmua has made a blog and you have to visit it !!!! ----> Princess Jellyfish

I hope you liked the post, tell me what you think in the comments!!!












 T-shirt: Local store
Skirt: Zara
Sunglasses: Zaful
Fishnets: Aliexpress
Boots: Zaful

Image and video hosting by TinyPic