viernes, 10 de febrero de 2017

Aisle Style Wedding dresses



¡¡¡¡Hola a todos y todas!!!! ¿Qué tal el comienzo de Febrero? Yo ya estoy planeando un viaje para septiembre a Barcelona  (y al concierto de Lady Gaga) así que este año viene cargadito de buenas vibraciones. (Si alguna va al concierto dejádmelo en los comentarios porque me encantaría conoceros!).

¿Quién no ha soñado alguna vez de pequeña con ser una princesa por un día y casarse  con un vestido precioso? Porque yo lo he hecho miles de veces. Me encantan las bodas me parece una de las celebraciones más bonitas que hay y me muero de ganas por ir a la boda de algún amigo o familiar cercano porque es precioso.
También me encantan los vestidos de novia  por supuesto y buscando por internet encontré esta web:

Aisle Style es una tienda online de vestidos de fiesta y vestidos de novia.
Tienen vestidos increíbles y encima a súper buen precio.
A mi especialmente me encantan los vestidos con transparencias, espaldas abiertas, faldas muy pomposas, tul, mangas de encaje etc porque son los que más me recuerdan a las princesas Disney.
He elegido algunos de los que más me gustan de la web para enseñároslos.
Como ya he dicho tienen vestidos de novia a un precio increíble, creo que no hay ninguno que alcance los 250€
Todos son largos pero también tienen vestidos cortos.

Podéis ir al link de las fotos haciendo click en ellas!
¡¡¡ Echadle un vistazo y decidme que os parecen!!! ¡Espero que os gusten!  
Muchos besitos

 Hi everyone! How about the beginning of February? I am already planning a trip for September to Barcelona (to the Lady Gaga concert) so this year comes with good vibes. (If anyone of you are going to the concert please leave me in the comments because I would love to meet you!).

Who has not dreamed of being a princess for a day and marrying  in a beautiful dress? Because I've done it thousands of times. I love weddings, it seems to me one of the most beautiful celebrations in the world and I can not wait to go to the wedding of some friend or family member because it is so beautiful.

I also love wedding dresses of course, I was searching in the internet and I found this web:Aisle Style is an online store for party dresses and wedding dresses.They have incredible dresses and super good prices.

I especially love the dresses with transparencies, open backs, long skirts, tulle, lace sleeves etc because they are the ones that remind me to Disney princesses.I have chosen some of the ones that I like the best on the web to show you.As I said they have
Cheap wedding dresses, I think there are none that reach 250 €All are long but they also have Short wedding dresses.

You can go to the link of the photos clicking on them.Take a look and tell me what you think!!! I hope you like them!Many kisses

http://www.aislestyle.co.uk/charming-aline-v-neck-34-length-sleeve-short-chiffon-wedding-dress-p-205.html

http://www.aislestyle.co.uk/informal-shoulder-straps-backless-tulle-beach-wedding-dress-p-7065.html

http://www.aislestyle.co.uk/spaghetti-straps-lace-bodice-split-long-chiffon-wedding-dress-p-6498.html

http://www.aislestyle.co.uk/aline-vneck-sleeveless-ruching-sweepbrush-train-wedding-dresses-p-2619.html

http://www.aislestyle.co.uk/illusion-neck-lace-aline-long-tulle-beach-wedding-dress-p-7873.html
Image and video hosting by TinyPic