sábado, 28 de enero de 2017

Rose wholesale Pink Satin Jacket


Hola a todos!!! Llevaba bastante tiempo buscando algo de satén rosa y cuando vi las bombers de satén me enamoré pero no las encontraba en ningún sitio de buena calidad y a un precio medianamente razonable.
Entonces los chicos de Rose wholesale me pidieron hacer una colaboración con ellos y vi esta bomber en su web y no pude resistirme! Me parece una prenda que puede darle mucho carácter a cualquier outfit simple.
Yo la he combinado con este vestido superponiendo una camiseta transparente sobre el, pero se me ocurren miles de formas de combinarla! 
Espero que os guste tanto como a mi! Muchos besitos!!

 Hello everyone!!! I had been looking for something with pink satin for some time and when I saw the satin bombers I fell in love but I did not find them in good quality  or at a reasonable price anywhere.
Then the guys from Rose wholesale asked me to make a collaboration with them and I saw this bomber on their website and I could not resist! It seems to me an item that can give a lot of character to any simple outfit.
I have combined it with this dress overlaying a transparent t-shirt over it, but I can think of thousands of ways to combine it!
I hope you like it as much as I do! Many kisses!!












Dress: Shana
T-shirt: Aliexpress
Bomber: Rose wholesale
Boots: Don Angel Modas 



 Habéis visto ya mi post de Irresistible Me?? Podéis ver vosotros mismos los resultados de esta maravilla de cepillo alisador!!! POST AQUI

Have you seen my post with Irresistible Me?? Yo can see the results of this fantastic Straightening brush! POST HERE



Image and video hosting by TinyPic