domingo, 22 de enero de 2017

Rose wholesale Haul!


Holaaaa a todos! Hoy os traigo un Haul de todas las cositas que pedí en Rose Wholesale. No conocía esta web en absoluto y cuando la descubrí estaba alucinando, podéis encontrar allí cosas que he buscado en otras webs y están muchísimo más baratas encima!  
La calidad también me ha sorprendido bastante! Ahora os dejo con las fotos y las pequeñas reviews de los artículos, espero que os guste!!!

Hello everyone! Today I bring you a Haul of all the things that I ordered at Rose Wholesale. I did not know this website at all and when I discovered it, I was shocked!, you can find there things that I have looked for in other websites and they are much cheaper!
The quality has also surprised me a lot! Now I leave you with the photos and the small reviews of the articles, I hope you like it !!!



 Pink  Pearl Chocker / Chocker rosa con perla (Here)

Pink Satin Jacket / Chaqueta de satén rosa (Here)
La chaqueta de satén rosa es absolutamente preciosa! Me la esperaba de muchísima peor calidad ya que era super barata y me ha sorprendido muchísimo! El único inconveniente es que al ser de satén ha llegado bastate arrugada pero eso se soluciona planchándola facilmente.

The pink satin jacket is absolutely beautiful! I was expecting a very bad quality because it was very cheap and I was very surprised! The only drawback is that the jacket is a satin item so it has arrived a little wrinkled but that is solved by ironing it easily.


Cat Bag / Bolso Gato (Here) 
Lo siguiente que os enseño es este bolsito con orejas de gatito estilo Sailor Moon que si me conocéis sabréis que me fascina este anime desde que era pequeña y este bolsito me parece una monada!

 The next thing I'm showing you is this bag with Sailor Moon style, It has kitten ears! and if you know me you will know that I love this anime since I was little child and this bag looks so cute!



Sailor Moon Necklace / Collar de Sailor Moon (Here)
Red velvet Chocker / Chocker de terciopelo rojo (Here)

Los collares de esta página también tienen una calidad increíble y son super baratos!
The necklaces on this page also have incredible quality and are very cheap!

 Blue corduroy coat / Chaqueta de pana celeste (Here)

Me moría de ganas por una chaqueta de pana calentita con pelo de borreguito y esta es ideal! La tela es super buena y os la recomiendo un montón!
I was dying for a warm corduroy jacket with lambskin hair and this is ideal! The fabric is super good and I recommend it a lot!



Por último quiero enseñaros este vestido que llevaba buscándolo en webs desde hace dos años y por fin he podido conseguirlo! Tengo muchísimas ganas de enseñaros como queda puesto porque me parece precioso! Es cierto que no me ha encantado porque no tiene forro y me queda un poco corto pero los tirantes son alas y no me podéis decir qu no es precioso!  

Finally I want to show you this dress that I had been looking for in webs for two years and finally I have been able to get it! I really want to show you how fits on me because it seems to me precious! It's true that I did not like it so much because it has no lining (I'm not sure if it is called like this in english I mean it haven't got a second skirt) and It's a bit short for me but the suspenders are wings and you can not tell me that it's not awesome!


Mucho amor!!!
Lots of love!!

Image and video hosting by TinyPic